Jaha

Då har man varit ledig nu i två dagar (börjar på torsdag först, på Ericsson). Då tänkte man vad skönt då kan man rensa ur hårddisken Telia och göra plats för Ericsson. Men vad har man gjort ...phu....trasslat med allt sånt som man inte har hunnit med innan, eller lagt åt sidan för att göra SEN. Jag är nog expert på att göra saker sen.
Så ibland är det bara ren tur när man går igenom gammal post och inser att man har missat att bilen ska in på besiktning NU denna månaden, vad faaan det var ju inte längesen det kom i brevlådan.
Sen nu när man står inför att bygga ett nytt hus så är det mycket som ska falla på plats inte helt enkelt i djungeln med Stadsbyggnadskontor osv....
Men i går var jag och spana in en soffa som jag tycker passar i vårat (förhoppningsvis) nya hus.

men det ska vara en fåtölj till också som blir som en liten säng till Marcus. Men det är klart problem stöter man ju på hela tiden, vi har ingen förvaring, den får absolut inte plats i våran lägenhet, om vi inte ställer dom på höjden ....hummmm

Sen har vi fått sålt våran husbil och det var inte med glädje kan jag säga men på ett sätt skönt att få in kulorna när bygget  kommer gå på en del ......
Nu ska jag iväg och besiktiga bilen.

På återseende

Kommentarer
Postat av: Sasha

Heej! Hoppas allt är bra! Ville bara säga lycka till inför imorgon, det kommer gå skiiit bra! Många kramar!!

2007-10-03 @ 10:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0